Top latest Five کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها Urban news

Wiki Article

اما بخش های جدیدی مثل شعر و دکلمه، سخن رانی و …. در این وب سایت وجود دارد که آن را نسبت به سایرین متفاوت کرده است. طراحی وب سایت نیز منحصر به فرد است و برای دانلود رایگان کتاب های گویا مناسب است.

برچسب‌ها: دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود کتاب شب اسفندی برای موبایل، دانلود pdf رمان، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ پست الکترونیک خود را وارد کنید و لینک بازیابی رمز را دریافت کنید.

ـ اگر می‌توانی ببینی نگاه کن، اگر می‌توانی نگاه کنی، تامل کن…

نویسنده در این کتاب سیر تحول زیستی و فکری انسان را به چهار بخش تقسیم می‌کند: انقلاب شناختی که انسان خودش و پیرامونش را شناخت. انقلاب کشاورزی که بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد رخ داد و انسان را یکجانشین کرد. بخش سوم در مورد وحدت بشر است، که نشان می‌دهد چطور به تدریج سازمان‌های سیاسی تحکیم یافتند و به سمت یک امپراتوری جهانی حرکت کردند.

من چند مدت پیش از یک سایت پیدا کردم واقعا عالی بود هر کتابی را فکرش کنید توش بود. خیلی برام جالب بود تمام کتابهایی که می خواستم را ازش گرفتم. اسمش هست لایب سان:

برچسب‌ها: داستان های شاهنامه به زبان ساده صوتی، دانلود رایگان کتاب قصه های شاهنامه، مجموعه داستان های شاهنامه، دانلود کتاب داستان های شاهنامه، داستانهای شاهنامه به زبان ساده، داستان های شاهنامه به نثر، داستان های شاهنامه به نثر ساده، شاهنامه، داستان حماسی، شاهنامه فردوسی، read more داستان های شاهنامه، دانلود داستان های شاهنامه

کتاب صوتی کوری به پایان رسید امیدواریم از گوش دادن به این کتاب صوتی لذت برده باشید.

تمام کتابهاش هم اوریجنال است و در سایت های مشابه دیده نمی شه…

تشکر میکنم از زحمتی که متقبل شدید برای ترویج این ارزش والا

ایران صدا یک رادیو اینترنتی جامع است که یکی از بخش های فعالیت آن ، کتاب های گویا است.با این که کتاب های گویا بخش کوچکی از این وب سایت هستند ، آرشیو نسبتا بزرگی از کتاب های گویا را در بردارد.

بیشتر فعالیت ترویج علمی او به شناساندن دانشمند بزرگ دنیا به مردم اختصاص دارد.

نویسنده: داریوش شایگان

ـ به مرد کوری بگویید آزاد هستی، دری را که از دنیای خارج جدایش می‌کند باز کنید، بار دیگر به او می‌گوییم آزادی، برو، و او نمی‌رود، همانجا وسط جاده با سایر همراهانش ایستاده، می‌ترسند، نمی‌دانند کجا بروند، واقعیت این است که زندگی در یک هزارتوی منطقی، که توصیف تیمارستان است، قابل قیاس نیست با قدم بیرون گذاشتن از آن بدون مدد یک دست راهنما یا قلادهٔ یک سگ راهنما برای ورود به هزارتوی شهری آشوب زده که حافظه نیز در آن به هیچ دردی نمی‌خورد، چون حافظه قادر است یادآور تصاویر محله‌ها شود، نه راه‌های رسیدن به آن‌ها.

Report this wiki page